Şəki-Zaqatala və dağlıq Şirvan bölgələrindəki kiçik və orta təsərrüfatlar məsləhət xidmətlərindən, yeni dəyər zənciri modellərinin yaradılmasından və aqroturizmin inkişafından yararlana bilərlər. Layihə kənd biznesində daha səmərəli qərarların qəbul edilməsini, həmçinin təlimlərdə və festivallarda iştirak etməklə KOB-lara və fermerlərə məsləhət xidmətləri göstərməklə yerli ənənəvi yeməklərin təbliğini təmin edir.
Kiçik fermerlər FAO (Qida və Kənd Təsərrüfatı Təşkilatı-Birləşmiş Millətlər Təşkilatı) və Azərbaycan Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilən layihə çərçivəsində bölgədə (həm dövlət, həm də özəl) əlverişli məsləhət və məlumat xidmətlərindən yararlana bilərlər. Bu təşəbbüs Azərbaycanın şimal-qərb bölgəsində (Qax, Zaqatala və Balakən) kənd yerlərində yaşayış şəraitinin yaxşılaşdırılmasına və sosial-iqtisadi fərqliliyin azalmasına kömək edir. Kənd ərzaq irsi, yerli markalar, keyfiyyət etiketləri və biomüxtəliflik mənbələri ətrafında marketinq təşəbbüslərinin inkişafına üstünlük verilir. Əsasən qadınların və kənd gənclərinin yerli kənd təsərrüfatı sistemlərinə cəlb edilməsinin ehtiyaclarını həll etmək üçün etnik qida kampaniyalarına diqqət yetirilir.
Azərbaycanın kənd yerlərində (Bərdə, Tərtər, Ağdam, Goranboy, Göygöl, Samux, Şəmkir, Tovuz, Ağstafa və Qazax) tərəvəz və giləmeyvə yetişdirən kiçik fermerlər tərəvəz və giləmeyvə sektorlarında ticari cəhətdən dəyər zəncirlərini inkişaf etdirə, həmçinin iqlim dəyişikliyi və təbii fəlakətlərlə əlaqədar riskləri idarə etməyi öyrənə bilərlər. Layihə ticarət sərgisində iştirak, məlumat və təlim kurslarının verilməsi, məhsuldar toxum, fermerlərin qeyri -rəsmi istehsal qruplarında təşkili, bazarlara çıxışı ilə bağlı köməklik, müasir avadanlıqlara çıxışda köməklik, dövlət dəstəyi xidmətləri təklif edir. Beləliklə, Azərbaycanın 10 kənd bölgəsində 5 000 aztəminatlı qadın və kişinin ev təsərrüfatlarının gəliri artırılacaq.
Layihəni həyata keçirir: Samux Toxum İstehsalat Şirkəti, Soğan İstehsalçıları Birliyi, Giləmeyvə İstehsalçıları Birliyi, Gəncə Dövlət Aqrar Universiteti, Gəncə Qadın Sahibkarlar İctimai Birliyi, Dövlət Aqrar İnkişaf Mərkəzləri.
Azərbaycan Nar İstehsalçıları və İxracatçıları Assosiasiyası nar yetişdirməklə maraqlanan fermerlərə pulsuz xidmət göstərmək məqsədi daşıyır. Sahibkarlar Avropa bazarlarına necə çıxmaq, sertifikatlaşma məsələlərini necə həll etmək və s. ilə bağlı məsləhət xidmətləri ala bilərlər. Layihə Göyçay, Kürdəmir, Ucar, Sabirabad, Hacıqabul, İmişli və Saatlı rayonlarının 100 kəndində 1-5 ha nar bağları olan 2000 kiçik nar yetişdirən fermerləri əhatə edəcək və onların rifahını artıracaq.
Sosial problemlərin həllində əsas məqsədi olan vətəndaş cəmiyyəti təşkilatları və sosial müəssisələr 30.000 avroya qədər maliyyə və sosial müəssisələr tərəfindən yaradılan ən yaxşı iş fikirləri üçün məsləhət dəstəyi ala bilərlər. Ümumi məqsəd, sosial sahibkarlıq mədəniyyətini və innovativ həlləri təşviq etməklə Azərbaycanda vətəndaş cəmiyyəti sektorunun inkişafını sürətləndirməkdir.
Layihə Azərbaycanın kənd yerlərində sahibkarların potensialının inkişaf etdirilməsində İqtisadiyyat Nazirliyi və Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinə dəstək verir. Kəndli sahibkarlar onlayn elektron təhsil platforması vasitəsilə təhsil ala bilərlər. Təşəbbüs, həmçinin biznes inkubasiya siyasətinin hazırlanmasına kömək edir və onları alətlərlə (inkubator təlimatları, təlim proqramları, təhsil səfərləri və s.) təmin edir. Son məqsəd, sahibkarlığı təşviq edən "ekosistemi" gücləndirmək üçün milli və yerli işgüzar dəstək təşkilatları və agentlikləri üçün əməkdaşlıq platforması hazırlamaqdır.
Fermerlər, kiçik və orta sahibkarlar, yerli maraqlı tərəflər təlimlərdə, təhsil turlarında və ticarət sərgisində iştirak edə bilərlər. Məqsəd, ənənəvi olaraq istehsal olunan kənd təsərrüfatı və qida məhsullarının satışını artıraraq, bazar yönümlü və rəqabət qabiliyyətli kiçik və orta kənd təsərrüfatı sektorunun inkişafına dəstək olmaqdır.
Kiçik və orta sahibkarlar, eləcə də müvafiq biznesə dəstək təşkilatları təlimlərdə iştirak edə və məsləhət xidmətləri ala bilərlər. Xüsusi məqsəd KOB-ların bölgədə və Aİ ölkələri ilə iş qurarkən daha yaxşı məlumatlı ticarət qərarları verməsinə imkan yaratmaqdır. Layihə, bazar tendensiyaları və tələbləri, seçilmiş məhsullar üçün ixrac təlimatları, seçilmiş sektorlar üçün xidmət məlumatlarının toplanması və işlənməsi üçün milli potensialın yaradılması daxil olmaqla, bölgə və Avropa İttifaqı haqqında ticarət məlumatları verən onlayn portal hazırlayacaq.
Layihə Kiçik və Orta Müəssisələr üzrə İcraçı Agentliyi (EASME) və Azərbaycan İqtisadiyyat Nazirliyinə qanunvericilik və institusional müdaxilələrlə KOB mühitinin yaxşılaşdırılmasında dəstək verir. Məqsəd KOB -lar üçün innovativ maliyyə alətlərini tətbiq etmək, iqtisadiyyatın seçilmiş sahələrində KOB "klasterlərini" təşviq etməkdir.
Sahibkarlar Avropa bazarlarına necə daxil olmaq, sertifikasiya almaq, festival və nar hərraclarında iştirak etmək üçün məsləhət xidmətləri ala bilərlər. Azərbaycan Nar İstehsalçıları və İxracatçıları Assosiasiyası nar yetişdirməklə maraqlanan fermerlərə pulsuz xidmət göstərmək məqsədi daşıyır. Layihə Göyçay, Kürdəmir, Ucar, Sabirabad, Hacıqabul, İmişli və Saatlı bölgələrinin 100 kəndində 1-5 ha nar bağları olan 2000 kiçik ölçülü nar yetişdirən fermerləri əhatə edir ki, bu da onların rifah halını artırmağa yönəlib.
Layihə, KOB-ların ixracatının artması üçün əhəmiyyətli potensiala malik olan beş iqtisadi fəaliyyət sahəsinə-orqanik qida, yaradıcı sənaye, tekstil, turizm və şərabçılıq sahələrinə diqqət yetirərək, Aİ üzv ölkələri ilə altı Şərq Tərəfdaşlığı ölkəsi arasında ticarətin inkişaf etdirilməsini hədəfləyir. B2B uyğunluğu və təhsil turlarında iştirakla yanaşı, 60.000 avroya qədər qrantlar da mövcuddur.
Şəki-Zaqatala və dağlıq Şirvan bölgələrindəki kiçik və orta təsərrüfatlar məsləhət xidmətlərindən, yeni dəyər zənciri modellərinin yaradılmasından və aqroturizmin inkişafından yararlana bilərlər. Layihə kənd biznesində daha səmərəli qərarların qəbul edilməsini, həmçinin təlimlərdə və festivallarda iştirak etməklə KOB-lara və fermerlərə məsləhət xidmətləri göstərməklə yerli ənənəvi yeməklərin təbliğini təmin edir. Təhsil turlarında iştirakla yanaşı 1500 avroya qədər qrantlar da mövcuddur.
Fermerlər, kiçik və orta sahibkarlar, yerli maraqlı tərəflər təlimlərdə, təhsil turlarında və ticarət sərgisində iştirak edə bilərlər. Məqsəd, ənənəvi olaraq istehsal olunan kənd təsərrüfatı və qida məhsullarının satışını artıraraq, bazar yönümlü və rəqabət qabiliyyətli kiçik və orta ölçülü kənd təsərrüfatı sektorunun inkişafına dəstək olmaqdır.
Təşəbbüs ticarət maneələrini müəyyənləşdirməkdə, məhsul və xidmətlərin ticarətində tənzimləyici və prosedur məsələləri daha yaxşı başa düşməkdə sizə kömək edəcək. Tezliklə ticarət məlumatlarına (tariflər, qeyri-tarif tədbirləri, vergilər, ticarət statistikası və prosedurları) çıxışı təmin edəcək onlayn platforma istifadəyə veriləcək.