Bəzən həqiqətən yaxşı bir fikir bir ildən az bir müddətdə mənfəətə çevrilə bilər. Avropa İttifaqının dəstəyi ilə Rafael Sulxayevin ailəsi, koronavirus pandemiyasının baş verdiyi 2020-ci ildə qurudulmuş meyvə biznesini qurdu və yüzlərlə ton məhsulunu həm yerli, həm də xarici bazarlara ixrac etməyinə nail oldu.
Dollar mahiyyətli təbii xəzinələr
Azərbaycanın şimal-qərbində yerləşən Zaqatala şəhərinin bəxş etdiyi əlverişli təbii şərait həm əkinçiliyin, həm də ekoturizmin inkişafı üçün əla imkanlar təqdim edir. Həqiqətən, Zaqatala yalnız qeyri-adi meşələri və sahələri ilə deyil, həm də orijinal kulinariya reseptləri ilə məşhurdur. Yerli əhali möhtəşəm meşə qoz-fındıqlarınıdan və misilsiz xurmadan bəhrələnir. Xurma Azərbaycanda əsrlər boyu yetişdirilir və bölgə sakinləri onun sağlamlıq xüsusiyyətləri haqqında hər şeyi bilir.
Zaqatala sakini Rafael Sulxayev meyvə qurutma ilə məşğul olan ailə biznesi Magic Food-un icraçı direktorudur. Öz işini qurmaq onun çoxdankı arzusu idi. Bu gün ailə firması Rafaelin həyat yoldaşı və bir sıra yaxın qohumları tərəfindən idarə olunur.
"Bölgələrdə yaşayan insanlar əsasən kənd təsərrüfatı ilə məşğuldurlar" Sulxayev qeyd edir. “Mən tez-tez meyvələrin bir hissəsini ağaclarda necə korlandığını görürdüm. Məhz bundan sonra mənə yerli sakinlərdən meyvə almaq, qurutmaq və ya konservləşdirmək fikri gəldi.”
Magic Food qurucusu inanır ki, bu iş ideyasının həyata keçirilməsi yalnız ona deyil, digərlərinə də fayda gətirir.
"Hər şeydən əvvəl bu kəndlilərə məhsullarını satmağa imkan verir" Sulxayev vurğulayır. "Yeni bir müəssisə qurulduqda yeni iş yerləri meydana çıxır. Həm daxili, həm də xarici bazarlara çıxan yeni məhsullar istehsal olunur. Və mənfəət üçün yeni imkanlar da ortaya çıxır."
Düşüncənin bir ildən az bir müddətdə reallaşması
Bir vaxt Sulxayev, EU4Business vasitəsi ilə Azərbaycan Mikro-Maliyyə Assosiasiyası tərəfindən həyata keçirilən “Azərbaycanın kənd bölgələrində davamlı mikrosahibkarlığın inkişafının sürətləndirilməsi” adlı bir layihə haqqında məlumat aldı.
Sulxayev xatırladır: "Bu layihənin rayonumuzda tətbiq olunduğunu öyrəndim. Sonra bir seminarda iştirak etdim və iş ideyamı təqdim etdim. Layihə mənim fikrimi dəstəklədi. Bu layihənin biliyi, marağı və maliyyə yardımı sayəsində Magic Food kooperativini yaratdıq."
Sulxayev, layihə seminarlarını çox faydalı və motivasiyalı hesab edir. "Təlim zamanı qazandığımız biliklərdən bu günə qədər istifadə edirik. Onlar mükəmməl bir iş gördülər." Sulxayev qeyd edir.
Layihə sahibkarlara həm mənəvi, həm də maddi dəstək vermək üçün orijinal ideyalar axtarışında idi. Biznes ideyanı təsdiqləndikdən və ixtisaslaşmış bir seminarda iştirak etdikdən sonra Sulxayevə və onun kooperativ üzvlərinə Azərbaycan Mikromaliyyə Assosiasiyası (AMFA) vasitəsi ilə qrant verildi və bu da ona lazımi avadanlıqları almağa və kiçik bir müəssisə qurmağa kömək etdi. Bu, onun Avropa İttifaqı ilə ilk iş təcrübəsi idi. Sulxayev əməkdaşlığa çox müsbət yanaşdığını və dəstəyi qısa müddətdə ala bildiyini qeyd etdi. Sonda onun konsepsiyasını həyata keçirmək üçün bir ildən az vaxt lazım oldu.
Pandemiya zamanı biznesin aparılması
Magic Food 2020 ildə koronavirus pandemiyasının tüğyan etdiyi vaxtda təsis olundu. Hazırda şirkət ekoloji cəhətdən təmiz məhsulları istehsal edir və yerli satışlarla yanaşı yüzlərlə ton məhsulu xarici bazarlara ixrac edir. Keçən il Magic Food Rusiya bazarlarına 5500 ton quru xurma ixrac etdi. Bakıdakı bir çox supermarket şəbəkəsi də şirkətin məhsullarını satır.
Sərt COVID-19 tədbirləri mərhələsində, Magic Food, digər bir çox müəssisə kimi ciddi problemlərlə qarşılaşdı. Buna baxmayaraq, Rafael Sulxayev optimistliyini qoruyur. Satışlarını artırmağı və istehsalını yeni bazarlara çıxaraq genişləndirməyi planlaşdırır.